Стяжний гвинт для стяжки щитів опалубки, фанери, OSB, 3 м

Код товару: 0160

Стяжний гвинт для стяжки щитів опалубки, фанери, OSB

506
грн
x
шт.
=
506 грн
506

Стяжний гвинт для опалубки використовується для стяжки щитів опалубки, фанери, OSB. Гвинт стяжний виготовляється з високоміцної якісної сталі, що дозволяє йому витримувати високі навантаження. Називають також Анкерний стрижень, тайрот, стрижень стяжний, шпилька для опалубки, стяжний анкер, анкер-прут, стяжний болт для щитів. Стяжний гвинт для кріплення опалубки використовується з фланцевими гайками для легкої і саморобної опалубки або опорними гайками для стінових опалубних систем і Колон середньої і важкої серії. Використовується спільно з гайками, захисною пластиковою трубою і конусами. Поставляються заводський довжиною по 3 метри і ріжуться на будмайданчику, згідно специфікації опалубного кріплення. Переважною особливістю стяжного гвинта є його невелика вага і спеціально прокатана різьба, яка дозволяє відкручувати гайки для опалубки без зайвих зусиль, навіть при забрудненій ділянці гвинта бетоном.Стяжний гвинт для опалубки застосовується для стяжки легкої вертикальної опалубки і саморобної опалубки. Використовується спільно з суперплитой або смушкової гайкою.

Анкерні гвинти і стяжні гайки приймають тиск бетонної суміші, тому вибір комплектуючих для опалубки має велике значення для безпечної роботи.

Монтаж:

  • монтаж щитів проводиться відповідно до вимог проекту
  • перед монтажем щитів попередньо просвердлити отвори
  • у попередньо просвердлений отвір вводиться стяжний гвинт для опалубки
  • з обох сторін стяжок надягають шайби і гайки, проводиться їх закручування
  • демонтаж проводиться після повного застигання бетону
  • деталі демонтуються в зворотному порядку і можуть бути використані повторно

Основні характеристики:

Зовнішній перетин: 17 мм
Внутрішній перетин: 15 мм
Довжина одного стяжного гвинта-3 м

Основні характеристики:

Зовнішній переріз: 17 мм
Внутрішній переріз: 15 мм
Довжина одного стяжного гвинта – 3 м.

Інструкція з монтажу гвинта:

  • Вибір місця встановлення: Визначте точку, де ви хочете встановити гвинт. Переконайтеся, що вибране місце не містить прихованих дротів, труб або інших перешкод.
  • Підготовка поверхні: Очистіть поверхню, до якої кріпиться стяжний гвинт від пилу, бруду та інших забруднень.
  • Визначення глибини: Визначте глибину, на яку потрібно засвердлити отвір для встановлення гвинта. Це зазвичай залежить від розміру та типу гвинта, а також умов монтажу.
  • Свердління отвору: Використовуйте свердло відповідного розміру для свердління отвору на поверхні. Переконайтеся, що розмір отвору відповідає розміру гвинта.
  • Встановлення гвинта: Вставте гвинт у свердлений отвір і почніть загортати його вручну. За потреби використовуйте викрутку або інший інструмент для затягування гвинта. Переконайтеся, що гвинт щільно притиснутий до поверхні.
  • Перевірка надійності кріплення: Перевірте, наскільки міцно закріплений гвинт, потягнувши або натиснувши на нього. Переконайтеся, що він не рухається та міцно тримається в отворі.
  • Завершення монтажу: За потреби закріпіть елементи, які кріпляться до стяжного гвинта. Потім переконайтеся, що весь монтаж виглядає акуратно та безпечно.
  • Це загальна інструкція, і важливо також дотримуватися інструкцій виробника конкретного гвинта, так як інструкції можуть трохи відрізнятися в залежності від типу і моделі гвинта.

Як проводити монтаж гвинта?

  • монтаж щитів проводиться відповідно до вимог проекту
  • перед монтажем щитів попередньо просвердлити отвори
  • у попередньо просвердлений отвір вводиться стяжний гвинт для опалубки
  • з обох боків стяжок одягаються шайби та гайки, проводиться їх закручування
  • демонтаж проводиться після повного застигання бетону
  • деталі демонтуються у зворотному порядку та можуть бути використані повторно

Супутні матеріали

Трубка бетонна Ф 22/40 мм (1,25 м)

Трубка бетонна Ф 22/40 мм

Трубка з фібробетону для вставки в опалубку, що запобігає проникненню бетону до стяжного гвинта під час його заливки

Фіксатор Конус

Фіксатор Конус

Фіксатор Конус для захисту елементів опалубки від впливу бетону